Zasady wdrażania programów Madar
Wdrożenie systemu do zarządzania firmą wiąże się z poniesieniem nakładów na instalację i konfigurację, szkolenie pracowników, integrację z innym oprogramowaniem wykorzystywanym w firmie - a w późniejszym czasie na pielęgnację i rozwój systemu.Klienci zakupujący oprogramowanie mogą liczyć na dodatkowe wsparcie wdrożeniowe, rozliczane według stawki godzinowej, bądź w ramach podpisanej umowy nadzoru autorskiego.
- Już na poziomie analizy organizacji pracy oraz aktualnego stanu stosowanych technologii i zaawansowania dotychczasowych systemów, jak również
oczekiwań - w szczególności tam, gdzie problemy były do tej pory słabo rozwiązane - przedstawiamy możliwe rozwiązań, wraz z ich zaletami i wadami.
- Celem współpracy jest uzyskanie założonej funkcjonalności systemu. W kolejnych krokach należy ustalić: osoby odpowiedzialne, harmonogram oraz przystąpić do realizacji Najlepszą metodą jest wprowadzanie zmian kolejno, "małymi kroczkami". Wybierany jest jeden problem do rozwiązania, kierując się następującymi przesłankami: krótki termin realizacji, natychmiastowe efekty (chociaż minimalne), niewątpliwa potrzeba
- Wraz z rozwojem organizacji zmieniają się również oczekiwania wobec systemu informatycznego. Zapewniamy rozwój oprogramowania, spełniający nowe potrzeby klientów.
Pomoc techniczna
Wsparcie w okresie 12 miesięcy po zakupie
W okresie 12 miesięcy po zakupie istnieje możliwość bezpłatnego wsparcie w okresie gwarancyjnym, pozwalające na:- korzystanie z dołączonej w postaci elektronicznej instrukcja obsługi,
- dostęp do serwisu zdalnego,
- uzyskanie pomocy technicznej - telefonicznej bądź poprzez e-mail, dotyczące:
- instalacji oprogramowania, współpracy z systemami operacyjnymi i urządzeniami zewnętrznymi,
- merytoryki działania programu, jego funkcjonalności i konfiguracji.
- dostęp do aktualnych wersji programu, uwzględniających zmiany przepisów prawa oraz nowe funkcje i moduły, zgodnie z z rozwojem programów.
Zdalna pomoc
W każdy program wbudowany jest moduł zdalnego dostępu poprzez VNC (ang.Virtual Network Computing). Dzięki temu narzędziu problem, którego nie można rozwiązać drogą telefoniczną - ponieważ wymaga sprawdzenia i ingerencji w bazie danych - może zostać rozwiązany zdalnie, bez konieczności wizyty w siedzibie klienta.Technicznie moduł pozwala na udostępnienie przez klienta zasobów jednemu z komputerów firmy Madar, tak, aby specjalista "widział" pulpit klienta i w razie potrzeby mógł wykonać operacje serwisowe.
Bezpłatnie usługa ta dostępna jest tylko dla klientów z podpisaną umową nadzoru autorskiego.
Szkolenia
W większych firmach konieczne jest zaplanowanie cykliczne spotkań roboczych. Ich przeprowadzenie pomoże w:- identyfikacji najbardziej pilnych problemów,
- wspólnym rozwiązywaniu problemów trudnych,
- efektywniejszej komunikacji pomiędzy pracownikami firmy,
- ujednoliceniu obsługi programu,
- zapoznanie się z nowymi funkcjami programu.
Zmiany "na życzenie"
Oferowane oprogramowanie, w szczególności Madar 7, jest rozbudowane i realizuje większość wymagań klientów sektora MSP.Wiele z funkcji, które wydają się niedostępne, są zawarte w programie i wymagają jedynie włączenie poprzez odpowiednią konfigurację.
Ustawienia konfiguracyjne można uzyskać w ramach standardowego telefonicznego bądź internetowego wsparcia.Niektóre jednak wymagania są na tyle specyficzne, że konieczne jest wprowadzenie modyfikacji do programu. Jako producent oprogramowania wykonujemy modyfikacje programów, zgodnie z potrzebami klientów.
Zmiany te wyceniane są według stawki godzinowej bądź są zapewniane umowami nadzoru autorskiego.
Sposoby rozliczeń
Wdrożenie programów w większości odbywa się w siedzibie klienta. Przyjazd specjalistów następuje po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.- Rozliczanie godzinowe. Wdrożenie oraz szkolenia liczone są według stawki godzinowej.
- Umowa nadzoru autorskiego. Proponujemy podpisanie umowy nadzoru autorskiego, obejmującej opiekę serwisową, powdrożeniową, konsultacje
i szkolenia oraz modyfikacje programów w ciągu trwania umowy, w zakresie zależnym od potrzeb klienta.
Umowa nadzoru autorskiego
Proponujemy naszym klientom podpisanie umowy nadzoru autorskiego, obejmującej opiekę serwisową, powdrożeniową, konsultacje i szkolenia oraz modyfikacje programów w ciągu trwania umowy, w zakresie zależnym od potrzeb klienta.Ta forma współpracy zapewnia:
- Stały i znany budżet na oprogramowanie Madar 7.
- Pewność wsparcia.
- Ciągły rozwój programu.
- bezpłatne wizyty u klienta, obejmujące prace wdrożeniowe (instalacje, konfiguracje), szkolenia, pielęgnację i rozwój,
- dostęp do aktualnych wersji programu,
- możliwość wprowadzenia zmian na życzenie,
- dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej,
- bezpłatnej pomocy zdalnej.
Czy wiesz, że ..
Jak porównać oprogramowanie?
Ważnym kryterium wyboru oprogramowania jest dopasowanie go do wielkości przedsiębiorstwa i oczekiwań funkcjonalnych. Niebagatelne znaczenie mają też koszty, jakich poniesienia można spodziewać się przy wyborze konkretnego rozwiązania. Ponadto należy liczyć się z dodatkowymi obciążeniami z tytułu wdrożenia oraz późniejszej opieki serwisowej.